186 results
-
-
Professional Feedback Loop: How Can Practising Teachers’ Reflection Inform English Language Teacher Education?
-
Intentional and Skillful Neurons
-
How can a Focus on Teacher Well- being in Pre-service Training Promote the Resilience of Primary School Student Teachers?
-
Tospråklige lærerstudenters erfaringer med gruppearbeid. Skremmende og konfliktfylt eller demokratisk og lærerikt?
-
Poesi og lingvistiske kontraster: språklig oppmerksomhet i klasserommet
-
Tangent cones to generalised theta divisors and generic injectivity of the theta map
-
Om faglighet og språklighet i Nasjonalt kvalifikasjonsrammeverk (NKR) i lys av generell læreplan for grunnutdanning (1-13)
-
Teachers’ instructional practices during pupils’ individual seatwork in Norwegian Language arts
-
Design research with history in mathematics education
-
Gjenklang – utforsking av poetiske identitetstekstar og lingvistisk kapital i det fleirkulturelle klasserommet
-
Interaksjonelle tilnærminger i andrespråksforskninga
-
Nasjonal traumebearbeiding i sanglyrikk for barn og unge etter 22/7
-
The challenge of raising the quality of the textbook and its companion website - just when is less more?
-
Forholdet mellom etterutdanning og skoleutvikling - eksterne fagmiljøer rolle og ansvar
-
An Effective Introduction to Technology and Design in Norwegian Primary Education
-
“I Guess that the Greatest Freedom ...”: A Phenomenology of Spaces and Severe Multiple Disabilities
-
Utdanningshistorie i ny lærerutdanning
-
Pre-service teachers' experience with Khan Academy in introductory physics
-
“He is not crying for real”: severe, multiple disabilities and embodied constraint in two special-needs education units