Page 4 of 3460 results
-
-
Prosjektorganisert utviklingsarbeid
-
Punktpraksis - brobygging mellom teori - praksis
-
The Hilbert Scheme of Buchsbaum space curves
-
The limitations of multiculturalism in Norwegian early childhood education
-
Læringseffekt av podkastundervisning av kommunalt ansatt omsorgspersonell sammenliknet med læringseffekt av klasseromsundervisning av vernepleierstudenter ved undervisning om funksjonelle analyser: En pilotstudie
-
Tospråklige lærerstudenters erfaringer med gruppearbeid. Skremmende og konfliktfylt eller demokratisk og lærerikt?
-
Adolescent mental health and behavioural predictors of being NEET: a prospective study of young adults not in employment, education, or training
-
Are you moving up or falling short? An inquiry of skills-based variation in self-perceived employability among Norwegian employees
-
Involvering av pårørende i beslutninger om akutt behandling av alvorlig kronisk obstruktiv lungesykdom (KOLS) – etiske implikasjoner
-
Moisture buffering, energy potential, and volatile organic compound emissions of wood exposed to indoor environments
-
De små forskjellers narcissisme
-
Poesi og lingvistiske kontraster: språklig oppmerksomhet i klasserommet
-
The effects of habitual functional training on physical functioning in patients after hip fracture: The protocol of the HIPFRAC study
-
Regulating inflow or outflow: a comparison of the work capability assessments in the UK and Norway
-
"Rotløs ungdom" - Ungdom, flytting og livssjanser
-
Augmented and Virtual Reality for Engineering Education
-
Conceptualizing Innovation Capabilities: a Contingency Perspective
-
Tangent cones to generalised theta divisors and generic injectivity of the theta map
-
Changing Areas, Spaces and Places in Kindergartens for More Playing, Learning and Exploration